Comentários recentes de clientes

Selecionar Tipo de Viajante
Bom



a partir de 8148 comentários
  • Limpeza 7,3
  • Instalações 6,5
  • Localização 9,1
  • Conforto/Equipamentos do quarto 6,9
  • Atendimento 7,0
  • Qualidade-preço 7,1
  • Alimentação/Restaurante 6,3
Ordenar por
Comentários verificados

Parnsawad, Tailândia
Casal
Duplo Padrão
Hospedou-se 2 noites em maio de 2016
nice location
small room but nice location
Avaliado 16 maio 2016

peiwen, Hong Kong
Viajante individual
Twin Padrão
Hospedou-se 1 noite em maio de 2016
good
good
Avaliado 13 maio 2016

ted, Canadá
Casal
Duplo Padrão
Hospedou-se 2 noites em maio de 2016
Good location,Ok staff , too old. never come back again.
Good location,good staff.this place just too old, room does not have a decent bathroom.we check in and have to upgrade it cost us another $200hk a night after two night we have to cancel and leave to another hotel.
Avaliado 13 maio 2016

Chew, Singapura
Casal
Twin Padrão
Hospedou-se 6 noites em maio de 2016
Casa Hotel is only good for Location Location Location
The room is super small for 2 paxs, we tot is value for money but deeply disappointed with the room size because it can't to put our 2 luggages at all. Therefore we request to upgrade the room to double the room size paying S$240 extra but the air condition is not working well for the first upgraded but he staff very helpful and offer to change to another same room size immediately but I have to run up and down to change the room. That's why I am saying Casa is only good in the locartion because the hotel located at a very prefect place near to bus stop and MRT. But will still stay for next visit.
Avaliado 12 maio 2016

arun, Afeganistão
Viajante individual
Duplo Padrão
Hospedou-se 2 noites em julho de 2015
near mtr
Exit c yau ma tei station 3 mintues walk to casa hotel
Avaliado 11 maio 2016

Yean, Malásia
Casal
Duplo Padrão
Hospedou-se 4 noites em maio de 2016
Bed cleanliness
Overall is satisfactory, management have to take care of the cleanliness of the bed. I got bitten by bed bug, but not so serious..
Avaliado 10 maio 2016

SUWIMOL, Tailândia
Grupos
Twin Deluxe
Hospedou-se 3 noites em maio de 2016
Location shopping comfortable
Location Shopping
Avaliado 10 maio 2016

SUWIMOL, Tailândia
Grupos
Duplo Padrão
Hospedou-se 3 noites em maio de 2016
Location comfortable shopping
Location is very good Shopping
Avaliado 10 maio 2016

Bhandari, Nepal
Viajante individual
Duplo Padrão
Hospedou-se 2 noites em maio de 2016
Never ever staying again- very poor condition
They put photos in online very nice but room so small, not good bed, old chair, after seeing the room rust then gust house, I am surprised how they got 3star tag. I talked front they can't helped. I asked them I wants talk to Manager but they not come to front just talking on the phone with there staff only. Almost hours discussion they said if don't like room you talk your booking agents to cancel. I talk agoda they take 2days for processing cancelled. I booked 5 nights. 2 nights stay this hotel like hell. Very sad. Finally changed hotel feel like hell to haven.
Avaliado 09 maio 2016

Kunrada, Tailândia
Grupos
Twin Padrão
Hospedou-se 6 noites em maio de 2016
It's good but rooms so small
It's expensive for this size of room
Avaliado 09 maio 2016


1

Escolha o seu programa de fidelidade

No topo da página, clique no PontosMAX e você verá vários programas populares, de companhias aéreas e de fidelidade, para escolher.

2

Escolha um quarto com pontos

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Poupe até 4900 pontos

Cada quarto elegível mostrará os pontos que você irá ganhar com a reserva.

3

Subscreva e ganhe pontos!

  • ID de Membro do programa
  • Eu não vou hospedar-me em nenhum quarto dessa reserva. Esta reserva é para outra pessoa.

Preencha o seu ID de associado para o seu programa selecionado durante a reserva. Você irá ganhar a quantidade de pontos mostrada na reserva após o check-out. É muito fácil!

Clique aqui e selecione o seu programa preferido: