Comentários recentes de clientes

Selecionar Tipo de Viajante
Bom



a partir de 8148 comentários
  • Limpeza 7,3
  • Instalações 6,5
  • Localização 9,1
  • Conforto/Equipamentos do quarto 6,9
  • Desempenho do pessoal 7,0
  • Qualidade-preço 7,1
  • Alimentação/Restaurante 6,3
Ordenar por

Tan, Singapura
Grupo
Twin Padrão
Hospedou-se 3 noites em maio de 2015
Small room but good location
Cleaniness, good location, quiet
The room is small but clean. Location within 3 mins walk to Yau Ma Tei station. There are 7-11 and other eatery around the area.
Avaliado 06 maio 2015

Kailun, Singapura
Casal
Twin Padrão
Hospedou-se 3 noites em abril de 2015
Accessible Location
Accessible location
Good
Avaliado 04 maio 2015

Somboon, Tailândia
Viajantes Individuais
Padrão Individual
Hospedou-se 2 noites em maio de 2015
Good Location
Location, price and easy to travel by MTR
Avaliado 04 maio 2015

Jia, Singapura
Viajantes Individuais
Padrão Individual
Hospedou-se 2 noites em abril de 2015
Good for solo traveller
Good location that near to MTR, clean room and friendly staff
Awesome!!! But a little sad part was. The lift to the entrance wasn't working or too messy and need to carry the luggage ourselves and with staffs staring at us.
Avaliado 04 maio 2015

KIAN, Singapura
Grupo
Família
Hospedou-se 1 noite em abril de 2015
hotel near MTR station
Good location, near MTR station, quick checkin
It is acceptable as compared to teh price I paid.
Avaliado 03 maio 2015

alvin, Malásia
Viajantes Individuais
Padrão Individual
Hospedou-se 1 noite em abril de 2015
nice location
cleanly..nice location..good services
just a normal hotel..no any specially comment
Avaliado 03 maio 2015

alvin, Malásia
Viajantes Individuais
Twin Padrão
Hospedou-se 1 noite em abril de 2015
nice location
cleanly..nice location..good services
just a normal hotel..no any specially comment
Avaliado 03 maio 2015

Bah, Singapura
Viajantes Individuais
Padrão Individual
Hospedou-se 2 noites em abril de 2015
Casahotel
Customer service, convenience location, cleanliness
Great except bed was hard like a rock, standing to shower with limited movement
Avaliado 03 maio 2015

See, Malásia
Grupo
Twin Deluxe
Hospedou-se 2 noites em abril de 2015
Will Not Stay Again
Location, Location and Location
Poor maintenance and reviews of the elevator system, smelly room, low shower head water pressure, poor room lighting.
Avaliado 03 maio 2015

Yessy, Indonésia
Grupo
Twin Padrão
Hospedou-se 1 noite em abril de 2015
Good Location Hotel ,price but the staff bad
Location,Price,Cleaness
Its Good location hotel, good price and also clean for room in Hongkong its quite big but the staff are not helpful at all. I have brought my e-voucher but They did not allowed me to check in because the name in the e-voucher and in the passport does not match.They ask me to call agoda and show them the CC , It was take about half an hour to check in. I never had this experience before for all my booking around the world, only this hotel is truly weird.
Avaliado 02 maio 2015


1

Escolha o seu programa de fidelidade

No topo da página, clique no PontosMAX e você verá vários programas populares, de companhias aéreas e de fidelidade, para escolher.

2

Escolha um quarto com pontos

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Poupe até 4900 pontos

Cada quarto elegível mostrará os pontos que você irá ganhar com a reserva.

3

Subscreva e ganhe pontos!

  • ID de Membro do programa
  • Eu não vou hospedar-me em nenhum quarto dessa reserva. Esta reserva é para outra pessoa.

Preencha o seu ID de associado para o seu programa selecionado durante a reserva. Você irá ganhar a quantidade de pontos mostrada na reserva após o check-out. É muito fácil!

Clique aqui e selecione o seu programa preferido: