Voltar à informação do hotel

Excelente 8,1
com base em 2702 avaliações

Comentários recentes de clientes

Selecionar Tipo de Viajante
Excelente



a partir de 2702 comentários
  • Condições/Limpeza do hotel 8,5
  • Instalações 7,8
  • Localização 8,6
  • Conforto/Equipamentos do quarto 8,2
  • Desempenho do pessoal 8,1
  • Qualidade-preço 7,8
  • Alimentação/Restaurante 7,3

Tang C., Malásia
Viajante de Negócios
Hospedou-se 1 noite em agosto de 2016
Excellent hotel
Excellent hotel
Avaliado 19 agosto 2016

alice L., Malásia
Casal
Hospedou-se 2 noites em agosto de 2016
overall good
clean,near mtr,good location
Avaliado 17 agosto 2016

David P., Austrália
Casal
Hospedou-se 5 noites em agosto de 2016
vacation
overall the hotel stay was good, convenient to MTR Jordan -, nice breakfast
Avaliado 15 agosto 2016

Chin L., Malásia
Viajante de Negócios
Hospedou-se 2 noites em agosto de 2016
Just ok only
rating 6.0
Avaliado 15 agosto 2016

CHEW D., Singapura
Casal
Hospedou-se 5 noites em agosto de 2016
Bed is comfortable. Location is good.
Nothing much to ask as Novotel is our favorite Hotels.
Avaliado 11 agosto 2016

Caroline G., Austrália
Viajante de Negócios
Hospedou-se 2 noites em agosto de 2016
xx
xxoo
Avaliado 11 agosto 2016

Rusmin S., Indonésia
Grupos
Hospedou-se 3 noites em agosto de 2016
Nice Location, Nice hotel.
Easily reach with citybus # A21 from the Airport, hotel is quite new. But they provide NO toothbrush in the room.
Avaliado 11 agosto 2016

paul T., Singapura
Família com crianças mais novas
Hospedou-se 2 noites em dezembro de 2015
Great Hotel!
Convenient and close to shopping areas & food!
Avaliado 10 agosto 2016

Anne H., Malásia
Família com crianças mais novas
Hospedou-se 3 noites em agosto de 2016
Room was too small, reception was too cold
Pros- near Train station, that's all! Cons- reception was too cold, not very helpful and did not even explain anything except she handed over the room key! I regret booking this hotel. The only helpful Ines are the concierge but u gotta ask otherwise they don't care whether u need help or not. Overall, not happy and will never come back to this hotel.
Avaliado 10 agosto 2016

Pei T., Malásia
Viajante individual
Hospedou-se 3 noites em agosto de 2016
Need to look into request seriously
Travel : 5th Aug Booked via Agoda 45 days before departure. Upon booking an email was sent to the Hotel to request for high floor and early check in. Understand that the early check in is based on availability whereby we went out for late lunch before returning to collect our room keys. However irregardless of my email and also mentioning to the front office staff about the high floor we were given only 4th Floor. When enquired during the handing over of key, they mentioned that if you require high floor have to wait where this was about 330pm already. Appreciate that the management if have replied to my email and noted on my request, please don't disappoint the customers with "fulfillment of promise"
Avaliado 09 agosto 2016