2015
Excelente 8,2
com base em 1193 avaliações

Comentários recentes de clientes

Selecionar Tipo de Viajante
Excelente



a partir de 1193 comentários
  • Limpeza 8,4
  • Instalações 7,7
  • Localização 8,3
  • Conforto/Equipamentos do quarto 8,3
  • Atendimento 8,4
  • Qualidade-preço 8,1
  • Alimentação/Restaurante 7,9
Ordenar por

vigneswara, Malásia
Família com crianças mais novas
Quarto Superior com pequeno-almoço
Hospedou-se 4 noites em junho de 2016
Nice place......
First time trying this hotel. Satisfied with the services, facilities, food and the cleanliness.
Avaliado 09 julho 2016

Hui, Taiwan
Viajante individual
Quarto Superior com pequeno-almoço
Hospedou-se 1 noite em junho de 2016
very old facility and not well maintained. Service needs to be improved
Very old facility and not well maintained. Not clean at all, specail the bathroom. We arrived Chennai airport after mid night and only stayed one night. We checked in at 3am and had informed hotel staff upon cheching in that we will check out before noon. However we were wakenup with mutiple calls in the morning to confirm our check out time.
Avaliado 08 julho 2016

Rani, Malásia
Viajante de Negócios
Quarto Superior com pequeno-almoço
Hospedou-se 4 noites em junho de 2016
Friendly and Helpful Staff but Hotel is not 5 star as stated in your website
In your website you claim it to be 5 stars but except for staff who are friendly and helpful and the front ambience of the reception the rest is not 5 stars.
Avaliado 04 julho 2016

Sundar, Índia
Casal
Quarto Superior com pequeno-almoço
Hospedou-se 3 noites em junho de 2016
Exceeded expectation
Courtesy of staff, clean spacious room, free Wi-Fi, excellent food spread (free breakfast with our booking). Superb location in T Nagar. Proximity to many locations in city.
Avaliado 03 julho 2016

RAJGOPAL, Índia
Família com crianças mais velhas
Quarto Superior com pequeno-almoço
Hospedou-se 2 noites em junho de 2016
Was given Room 1123 with stale cigarette smell. Hotel took inordinate time to shiftmy Room t0o 1101
to shift our room to 1101.Cleanliness was O.K. but have commented due to the stink of cigarette smoke.check in 26/06/16, check out 28/06/16.
Avaliado 29 junho 2016

Kapilraj, Sri Lanka
Casal
Quarto Superior com pequeno-almoço
Hospedou-se 9 noites em junho de 2016
Not a bad stay
The hotel was not up to the level for five star range. This can be suitable for business people and smoking smell every where even inside the room. Not every staffs are friendly but there are staffs who have given service from their heart and I would specially mention the staffs from Pergola restaurant their service was really good. And the hotel should specially consider on bathroom renovation since we had drinage smell inside the bathroom and the water supply in the morning is muddy and that was awful. Overall not a bad stay and pergola restaurant's menu choice are good.
Avaliado 24 junho 2016

Dushyan, Reino Unido
Casal
Quarto Superior com pequeno-almoço
Hospedou-se 1 noite em junho de 2016
Highly disappointed
The hotel is run down, smelly rooms and the staff are constantly in a confused state! Went to the restaurant for a very expensive barbeque meal and they got our orders of well done meat wrong 3 times. No proper apology and compensation. I stayed in 3 hotels in Chennai and this was by far the worst!
Avaliado 23 junho 2016

R, Singapura
Família com crianças mais velhas
Quarto Superior com pequeno-almoço
Hospedou-se 5 noites em junho de 2016
Five days stay at the hotel
Some delays encountered during check in and some problems with the door access card. All resolved amicably and expeditiously when the issues were highlighted to the GM. The GM accorded me time to listen to my feedback. Appreciated.
Avaliado 22 junho 2016

PREMA, Singapura
Família com crianças mais novas
Quarto Superior com pequeno-almoço
Hospedou-se 4 noites em junho de 2016
NO COMMENTS
EXCELLENT
Avaliado 22 junho 2016

Kanesan, Malásia
Família com crianças mais velhas
Quarto Superior com pequeno-almoço
Hospedou-se 5 noites em junho de 2016
Will visit in our next holiday
Need to improve on facility
Avaliado 17 junho 2016


1

Escolha o seu programa de fidelidade

No topo da página, clique no PontosMAX e você verá vários programas populares, de companhias aéreas e de fidelidade, para escolher.

2

Escolha um quarto com pontos

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Poupe até 4900 pontos

Cada quarto elegível mostrará os pontos que você irá ganhar com a reserva.

3

Subscreva e ganhe pontos!

  • ID de Membro do programa
  • Eu não vou hospedar-me em nenhum quarto dessa reserva. Esta reserva é para outra pessoa.

Preencha o seu ID de associado para o seu programa selecionado durante a reserva. Você irá ganhar a quantidade de pontos mostrada na reserva após o check-out. É muito fácil!

Clique aqui e selecione o seu programa preferido: